piątek, 31 stycznia 2014

Rozdział 1

Miał być to kolejny nudny dzień w życiu Lucy.Wybrała się do szkoły,zarobiła parę ocen...Niby wszystko było normalne,ale w drodze powrotnej do domu zauważyła chłopaka.
-Strzeż się!Strzeż!-zawołał w stronę dziewczyny.
-Co?!Czego?-wykrzyczała.
-Tu jest niebezpiecznie...Ta istota...Powróciła!!!-powiedział z niepokojem.
-Niech pan się odwali bo na policję zadzwonię!-zaczęła się trząść.
-Strzeż się!Ty jesteś wybranką!-powiedział,a dziewczyna jak najszybciej biegła by nie być w zasięgu jego wzrok.
-Co on ode mnie chciał?-zaczęła mówić do siebie-o co mu chodziło?Jaką wybranką?Jaka "istota" powróciła?On jest chory!Zaczepia dziewczynę która sobie po prostu przechodzi i zaczyna jej mówić żeby się strzegła,czy to jest normalne???!!!
-Co się stało kochanie?-zapytała mama.
Nawet nie zauważyłam kiedy znalazłam się w domu.
-Ni..Nic,a co miało się stać?-powiedziała drżąc.
-Widzę,że coś jest nie tak,o co chodzi?-powiedziała z troską.
-Na prawdę,nic się nie stało.
-Nie kłam bo przecież widzę!-zaczęła się niepokoić.
-Ale obiecasz,że nie będziesz się śmiała?-zapytałam z nadzieją.
-Obiecuję.
-No bo opowiadaliście mi legendy o tej "istocie" która nawiedzała nasze miasto,a szczególnie jego południową część...Powiedzieliście wtedy,że nikt w to nie wierzy...Właściwie jest jedna osoba Desire,on niby potrafił przewidzieć kiedy ten stwór się zjawi i będzie ostrzegał przed nią wybrańca...
-Tak,ale to tylko legenda...
-Mamo!Ale ja go widziałam!Desira!Ostrzegał mnie,powiedział,że jestem wybranką...Mamo-zaczęłam się jąkać.
-To niemożliwe...-powiedziała ze zdziwieniem...-Przecież zniszczyliśmy go...
-Mamo?Co zrobiliście?Kogo zniszczyliście!!?-zaczęłam się bać.
-Nic,nic...Kochanie muszę iść,ojciec poprosił mnie żebym przyniosła mu do pracy śniadanie,pa-pocałowała mnie w czoło i odeszła.
-Mamo!Wytłumacz mi...-nie dokończyłam bo uciekła.
-O co chodzi,czyżby rodzice go znali?To wcale nie jest legenda??Nie wiem co mam o tym myśleć.....

C.D.N

19 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie ;)
    Już nie mogę się doczekać kolejnych cześći :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :) !
    olivkaandolivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne opowiadanie obserwuję :)

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to pierwszy raz czytam takie opowiadanie i bardzo przypadło mi do gustu, szczególnie początek<3

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ale zmień cziocionkę, bo nie mogę się doczytać ! ;< juz obserwuję !;) www.sszuminsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 rozdział jest świetny! Czekam na 2 :D

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie ,bardzo ciekawe
    wciągnęło mnie już na początku szkoda że takie krótkie
    Czekam na kolejny rozdział ^^
    Obserwuje <3

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tekst, ale zmień czcionkę i wyłącz muzykę na blogu bo kompletnie nie można się skupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na razie świetne!

    http://Fidanzataa.blogspot.com
    Wyłącz muzykę - do tego co piszesz na blogu rozprasza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za motywujący komentarz na moim blogu , świetne opowiadanie :)


    tutajkazdyjestwazny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie :) Życzę Ci duużo weny! Kiedyś sam pisałem opowiadanie, ale jakoś mi nie wychodziło :) Pozdrawiam.

    Jak masz chwilkę to wpadnij:
    recenzje-aplikacji-android.blogspot.com
    Piszę recenzje aplikacji na Android ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ^^
    http://fantaseaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna historia.. Już czekam na ciąg dalszy...;D

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe, szkoda że takie krótkie. Zapraszam do mnie na konkurs :)

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne jest ;) Czekam na więcej ;3 Zapraszam do mnie, gdzie zaczynam wszystko od nowa ;D http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, czekam na następny ;)
    Zapraszamy: allexandklaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń